Varmt/kallt

Jag har också blivit drabbad av febern, jäklar.

Jag har inte tid att vara sjuk. Men bättre att jag är sjuk nu när jag är ganska så mycket ledig än senare. Plus att jag hinner bli frisk till helgens föreställningar då. Det är tråkigt att vara sjuk och därför har jag haft en del grejer för mig :P Jag har varvat mellan att se teve och måla :P Var ju liksom så sugen på att måla och ville komma framåt i processen. Jag har nämligen bestämt mig för en sak, jag ska deltaga i årets konstrunda som kommer äga rum i september, så jag måste börja producera tavlor nu! :P Jag vill bara ha med stora tavlor! :P Plus mina klassiska Dutt som är mitt signum ^^

Jag har hade sån beslutsångest över denna kvinna så att körde på svart i alla fall sen, får liva upp henne på nått sätt istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0