Tavla såld.

Jag sålde en till tavla idag! =)

Fick ett telefonsamtal på förmiddagen, var en person som hade sett teatern igår som vi spelade och hade lagt märke till mina tavlor =) Slog bud direkt på min yellow attention och jag mycket rikare =) Det var faktiskt lite oväntat, de tavlorna trodde jag inte att jag skulle sälja konstigt nog. Tror mestadels att det berodde på priset men nej tydligen inte. Kul för mig och jag ska verkligen satsa mer på detta! Denna vecka har jag sålt tre tavlor, de kommer att hitta till sina ägare i början av mars =)

Kvällen kommer att bestå av att skriva en del på skolarbetet. Vill helst känna mig väldigt klar med detta så jag slipper med det de andra dagarna i veckan. Kanske råkar smyga emellan med att måla lite kanske (a).

Alla dessa sålda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0