Premiär - check!

Då var dagen här!

Igår var det premiär på "Hur man lyckas i affärer utan att egentligen anstränga sig". Vilken stressad dag det var! :O Herregud, var där vid halv ett första gången och gjorde lite förberedelser. Sedan skulle vi och ett gäng lite fort käka och vi var klara vid två för maten tog ett tag... Kommer tillbaka en aning stressade. Men vi lyckades bli klara till minglet. Vid sex började föeställningen. Stod i kulisserna och grejade och gick ut och in från secenen =) Vi bjöd på en bra föreställning och mycket skratt från publiken =) Efterråt gick vi till en restaurang och bjöd på massa god mat =) En bättre start kunde man knappast få =) Det var en del personer som tittade på mina tavlor med och det var en del människor som kom fram och pratade med mig så har en del intressenter =) Kul, idag ska jag även räkna och se hur många visitkort som gick åt för vi har nämligen föreställning nummer två idag så jag åker om två timmar. Skönt att det är igång nu faktiskt för jag kommer kunna spendera mer tid med älskling! =) Älskling var självklart och såg mig igår, var skönt att känna hans stöd från scenen =)

En tidig bild från repet, jag i gult =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0