Oj oj oj!

Fulla muggar!

Ja bloggningen denna vecka är inte godkänd men jag har ju varnat er för att jag har det fullt upp nu. Vi repar och repar för att sätta det sista innan premiären om TVÅ dagar! Idag gick repet bra generellt sätt måste jag nog allt ta och erkänna. Imorgon blir det förutom det sista repet lite plugg, kände mig smart idag då jag läste 116 sidor i skolboken :P Blir att försöka få ner det jag läste på papper imorgon. Ja jag är skapligt trött men ville bara ge er en update. Kom hem vid elva ikväll och har nu käkat och duschat så inte konstig att klockan är ett :P Orkar heller inte leta reda på någon bild men tror ni har förståelse för detta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0