Nu börjar det likna nått

Jag mår bättre, feberfri!

Nu börjar jag komma tillbaka till min riktiga form :P Idag har jag inte haft någon feber, har orkat lite mer idag. Plockat ihop lite saker från mitt rum och målat lite. Ska leta upp någon film att titta på nu är tanken, man kanske inte ska överanstränga sig? ;)
Jag är så trött på det här huset! Jag vill ut och göra saker! Imorgon tänker jag göra massor bara för att! Ska möta upp min älskling på stan imorgon och ja man kanske råkar gå på stan då vad vet jag (a) har ju faktiskt ett presentkort som kan utnyttjas på vilket ställe som helst... Imorgon ska jag få göra mig snygg med! (hahah fåfänga) men undviker att gå förbi en spegel nu när jag ser så blek och vissen ut :P Jag lägger heller inte upp några bilder på bloggen på mig nu :P Därför visar jag en WIP bild istället =) Vill bli klar med den här för har så många andra ideér! Jag har två fantastiska ideér pågång! =) Men inget jag vill berätta för ni kanske snor mina ideér =) Ni får hållas till tåls!

Jag jobbar på lite då o då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0