I princip en ledig dag idag

Har bara rep till kvällen så snart åker jag till älskling.

Vi kommer bara att ta det lugnt, umgås är det som är huvudsaken. Klev dock upp lite sent idag så har inte fått så mycket gjort... Såfort den här veckan har gått förbi ska jag ta tag i målningen igen. Ingen idé att måla nu när jag känner mig så stressad hela tiden, då skulle det säkerligen inte bli så bra heller. Det är en så intensiv period nu. Innan jag åker till älsk ska jag hämta upp ett paket med böcker som jag inte får glömma bort. Paketet har legat där nu ett ganska så bra tag. Dags att beställa min färg också så jag verkligen kan komma igång nästa vecka så jag inte kan starta för att jag inte har grejerna.

Dagens look.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0