Hittade min style idag

Har kommit tillbaka från Linköping.

Litet stadsbesök denna lördag, var väldigt inställd till att hitta mycket men hade förväntat mig mer vårkläder men det var det dåligt av. Det var ju tur det för min plånboks skull. Hittade en jättesnygg oversize kavaj som jag trodde inte direkt skulle vara min stil men testade för att jag såg något hopp med plagget. Det var riktigt coolt, jag blev businesswoman och det diggar jag =) Fyndade ett linne och leggings. Besökte konstnärshandeln och blev imponerad av utbudet, köpte knallrosa färg som ska användas för mitt nya projekt. Nu funderar jag vad denna lördagen härnäst ska ta vägen.

Mitt nya heta plagg.

 

Knallrosa färg.

 

Mintgrönt och grått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0