Friday!

Hej fredagen ser lite annorlunda ut nu!

Ja dagen började inte så kul eftersom älskling hade 39 i feber =( Smittat honom... fy på mig. Så jag fick skjutsa hem honom och vi som skulle ha lekt idag... till och med gått på fest =( Så fredagen blev inte direkt som planerat så nu gäller det att komma på nått som är lika kul som det jag skulle gjort. Ska försöka att kanske måla klart min tavla idag då, så jag får chansen att börja på mina nya! Den som är över en meter =) Den kommer att heta H*L*O*S*U*K, ja som sagt vill jag fortfarande inte berätta allt eftersom detta mer eller mindre kommer att vara nått av mitt signum =) Sneaky Sneaky :P
Ja jag ska ner och se till det hela så att säga och se till så inte vovven där nere har gjort något hyss!

Saknar min busiga pojk! Tycker synd om dig som nu är sjuk, men jag kommer förbi snart igen! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0