Det här var inte bra

Ibland händer det.

Idag har jag målat, nästan för mycket. Jag blev "klar" för att känner att jag måste lägga tavlan på hyllan ett tag, det är nått som jag inte är nöjd med och något som fattas. Ibland måste tiden ha sin gilla gång så därför kommer jsg låta tavlan vila tills jag har kommit på vad som fattas. Jag ska måla om en sak i en annan kulör kan jag i alla fall säga. Har börjat på ett nytt projekt så länge. Även om jag målar så mycket alla dagar så känner jag mig väldigt rastlös. Måste försöka komma på några aktiviteter som tar mig utanför huset för jag tror det är det som är mitt problem. Imorgon blir en ganska så lagom och lugn dag det också, liten del skola stor del måla. Det är allt jag har att rapportera!

Dåligt fokus, bikinidelen ska få en annan kulör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0