Day off!

Ledig!! Får va hemma idag!

Ska inte röra mig ur fläcken idag. Jag har hunnit med att ha tre föreställningar och tretton kvar. Vaknade upp på ett toppenhumör men det sjönk ganska så fort när jag kom och tänka på skolan, tenta imorgon, examensarbete som ska skrivas och andra tråkiga skolgrejer... Har städat mitt rum som verkligen behövdes, inte städat på tre veckor... usch fy vad äckligt. Har dödat tre blommor i mitt rum, så fullt upp har jag haft det.
Dagen ska spenderas med ja en liten del skolarbete =( sen så blir det någon film för att försöka koppla av lite. Skönt att repen har tagit slut så jag härmed har haft tid att träffa älskling och vi har käkat så som vi brukar göra gott. Dags att organisera sig lite, måste nog skriva upp ett schema för att tänka till vad det är jag måste göra, har inte så stor koll på nått längre så måste uppdatera mig lite.

En sak är säker: JAG VILL MÅLA! Lovade att jag skulle måla denna vecka men jag har ju inte hunnit skicka efter de saker jag skulle så får bli nästa vecka.

Ja lägger bara upp 60-tals bilder eftersom ja detta är i princip alla dagars outfit, går ju klädd såhär nästan hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0