Utställning till helgen

Ska åka och titta på andra konstnärer!

Ja många som inte har det intresset som jag har tycker säkert detta är långtråkigt och skulle inte få för sig nått sånt, men jag ska på konstrunda! Massa utställare kommer till Vadstena i det stora årliga evangemanget och denna gång åker jag och kollar =) Om det visar sig vara seriöst och mycket folk som rör sig så har jag planer på att vara med på det tåget nästa gång det rullar. Kanske vore en lagom nivå att introducera mig själv på marknaden!

Nu ska jag sova, det har jag längtat till hela dagen att få göra. En liten klantig grej också... fotograferade alla mina tavlor, sen när jag är klar insåg jag att jag hade haft fel kamerainställning så färgerna framhävdes inte lika tydligt. Blir att fotografera om allt igen =(

Btw, my dirty little secret.. jag har nog stora planer för min frisyr.... ^^


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Wahh, nu blir jag nyfiken!

2010-09-10 @ 00:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0