Tjockisar

Min passion - mat! Bland annat :p

Älskat den här dagen! Jag har fått lekt med baby idag! =) riktigt glad för det och många mysiga timmar. Skämde bort min älskling för bjöd han på mat på stan med ^^ Ja vad har vi gjort mer? Jo jag kladdade ner hans axel, han ska tydligen göra en tatuering så målade upp det han har tänkt sig så han skulle få känna på lite hur det skulle kännas. Blev klar med skolarbetet samt repade idag så yes! Imorgon blir det fokus på annat. Ska få se Olle en liten stund samt hem och tänka koreografi och styrkeövningar. Rep på kvällen igen såklart. Lördag och söndag jobb och rep vilket betyder ingen tid över till annat. Men ska försöka klämma in lite målning.


Det var inte lite mat liksom..

 

Boyfriend =)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

åh, Strögets pastasallad... <3

2010-10-01 @ 00:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0