Stadsbesök

Mami och jag tog en runda på stan.

Det blev inget roligt inhandlat om man så säger så, varför vet jag inte riktigt men hade inte behov av någonting speciellt. Har ju handlat så mycket på tradera så att jag liksom känner mig mättad. Dock så blev det ett presentkort på H&M, lite smått från apoteket samt några canvas för det är dags att starta med julklappar...

Planer för dagen är att lägga upp en ny tavla på bloggsidan, rensa i mitt badrumsskåp kanske vore en bra idé. Bara släppa lös alla färger på en tavla och se vad det kan bli av det, lite film och tevespel kanske vore slapp och skönt. Ja lite vad som tycks falla mig in i vilket fall =)

Ja tråkig shopping enligt mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0