Rubrik vaddå?

Jag går rakt på sak vad jag har gjort idag.

Lekt med älskling då vi åkte till Mantorp för att göra ett fynd på en vinterjacka till älskling. Funderade att hitta på något impulsaktigt så som att åka till norrköping eller nått men lite mer framförhållning hade behövts krävde jag :P Tiden med älskling går fort så när jag kom hem så blev det skolarbete som väntade. Usch vad slö jag är men kom i alla fall ett halvt A4 längre på min analys i alla fall. Saknas bara en röd tråd samt att kanske skulle läsa vad uppgiften handlar om innan jag börjar skriva vidare kom jag på :P Men det tar vi imorgon. Ja usch för denna vecka!! Nu kommer det att hända grejer... Först och främst skolarbeten. Ska faktiskt försöka att bli helt klar med min analys! (vet att jag inte kommer att hålla det löftet) sen så är det seriöst en städning som behövs. Till kvällen ska jag på kollationering! :) Nya teaterprojektet drar igång igen! Spännande att få se manus i alla fall :P Ja sen blir det antagligen rep på kvällen och rep hela veckan ut! Ja för att inte tala på nästa vecka, veckan efter det samt veckanveckan efter det osv. Massa jobb till helgen också, shit måste fortsätta komma på en fortsättning till min koreografi och lägga upp ett nytt gympass på vilka maskiner vi ska jobba med nästa gång! :O Shiiit hur ska jag hinna med allt? Effektvitet är lösningen! Tycker det är grymt tråkigt att målningen får ligga lite på hyllan nu! =( Vill vill vill... När ska jag hinna färga håret?? :O

Körde på lite höstmysoutfit idag ^^ Skjorta och svarta ögon.

 

Myspystjej!

 


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Fler som får använda det roliga ordet kollationering - fick höra det första dagen när jag började arbeta på teatern och satt som ett fullständigt frågetecken. Vad är det för föreställning eller projekt ni ska dra igång med?

2010-09-28 @ 12:12:00
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0