Ny vecka nya bestyr...

Nu är det dags att ta tag i saker och ting nu när man har kunnat vila upp sig i helgen (eller inte).

Ja för det första vill jag bara säga att hoppas ni inte missat att kolla in min konstnärsblogg! Dock har jag upptäckt ett litet problem... det går inte att kommentera, men jag är medveten om detta och ska se över det så fort jag får tid.

Tänkte säga vad jag har hittat på nu i helgen. Jobb, jobb, jobb. Har inte haft någon vidare helg. Men tog denna måndag som helg istället =) Älskling har varit hos mig!! Äntligen!!! Vi har gjort världens jobbigaste och helt onödigaste grej - tonat hans bilrutor.... jo det var ju jättekul men om det ska bli bra gjort så måste det ju faktiskt kräva en kvinna som gör detta... Sen så har jag äntligen klarat hela spelet på Mario galaxy!!! Hade en enda bana kvar att klara år 2008, den banan skulle ingen i hela världen kunna fixa så jag gav då upp. Men efter sisådär 20 gånger idag så klarade jag den! =) Snacka om att jag hade hög puls när jag såg hur nära jag var målet och var nära på att tabba mig :P Nog om detta. Imorgon blir det lite skola och sen kommer söt igen till mig framåt kvällen =) Sen så imorgon natt får jag inte glömma bort att buda! 01.00 är det dags igen =) Men jag köpte faktiskt en sak igår billigt som tusan bara för att jag vill testa =) Löshår! Hahah japp, många tycker nog jag är korkad som har köpt sånt eftersom jag har ganska så mycket på skallen men det är ju typ de flesta tjejers dröm att ha långt hår? ;) 55:- för äkta hår så tänkte vafan, är det inget för mig så har jag ju knappast slösat bort en större summa pengar liksom :P

Köpte en liten hårförlängning bara för tror inte jag behöver så mycket volym, vill bara få känna längden =)


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Blir säkert superfint med löshåret - själv har jag aldrig orkat testa, tror inte jag orkar sköta om det, orkar ju knappt sköta om det rufs jag nu har.

2010-09-14 @ 08:42:38
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0