Mycket som jag inte hann med idag

Jag trodde jag skulle hinna med allt som jag planerat idag men det gjorde jag inte.

Dock har jag varit väldigt aktiv och det har varit fart och fläng hela tiden. Målade samtidigt som jag såg idol liksom :P Vad är det som jag har kvar då? Jo när klockan blir 23.00 så ska jag ta upp studieböckerna lite och läsa till klockan 00.00. Hade tänkt fotografera alla mina tavlor till bloggen men jag hann bara ladda kamerabatteriet :P Plus massa annat skruffs. Det blir att ta tag i detta imorgon istället. Btw så blev jag klar med tavlan så det kommer upp en bild någongång... Då ska vi se vad jag ska starta upp för nått nytt projekt! Ses imorgon!

Saknar dig massor, vi båda är så upptagna så vi inte kan ses förns måndag härnäst... =( Samt så är du ju sjuk och krasslig =(


Kommentarer
Postat av: Emmy

Sv: Med mig är det bara bra :-)

Vad hittar du på idag då?

2010-09-09 @ 09:27:05
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0