Massa bestyr

Då rullar dagarna på igen med en massa saker som ska utföras!

Tog en liten tur in till bland annat Linköping där jag strosade runt lite i affärerna. Det som hittades visas nedan. Jag har jobbat extremt mycket med att komma på koreografi idag! Har upptäckt att det är svårt att koreografera en långsam låt än en fort! Vilka problem jag haft, men får nöja mig med det som jag kom fram till. Imorgon blir det massa jobb hela dagen och sen när jag kommer hem måste jag skriva ett arbete. Lyxa till det lite med vampire diaries och supernatural om jag är duktig =) Det var allt för idag, nu natti!


Fyndade loss lite på Gina idag.

 

Nytt hett.

 

Blivit sååå galen i skjortor :P

 

Lim =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0