Lördag och jag är hemma och myser

Tuff dag idag med en massa jobb!

Japp då drog terminen igång igen, dans och styrketränings instruktioner. Det var kul men aj vad min kropp tog stryk! Satt också i receptionen så har skramlat ihop lite pengar idag i alla fall. Jag var så trött så jag tog en siesta när jag kom hem :P Just nu är det bara några minuter kvar på maten så väntar in den. Annars så sitter jag med en liten drink och myser. Simplare ä vodka, apelsinjuice och lite bols behöver det inte bli. Skitgod plus en grön nice drink =) Fler sånna tack! Imorgon blir det skolarbete som gäller eftersom jag var för slö idag :P

Laddar om lite efter en tuff arbetsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0