Jag vet att det är höst...

...men ska man inte vara ute i god tid?

Jag vet inte varför men jag har börjat att tänka på julklappar... Vad kan jag önska mig? Vad ska jag ge till mina nära och kära? Så jag har börjat att fylla på min julklappslista såfort jag kommer på nått som jag kan tänka mig få samt vad jag ska ge andra. Brukar ju alltid bli så att man är ute i sista minuten och får mer eller mindre panik för man inte kommer på nått. Har ingen lust att vara den 22:e december inne i Linköping och stå i parkeringshuset 45 minuter innan jag hittade en parkering... Den visan gör vi inte om igen. Känner mig i alla fall lite duktig att jag klurat ut vad jag ska ge hela min släkt samt min bästa vän =)

Lika bra att starta =)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra inställning ;)

2010-09-06 @ 16:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0