Ja jag hann med att städa!

Haha har varit aktiv idag!

Ja upp tidigt, ner till stan för att se gruppen, hem igen för städning, skrivning av arbetet och repa på kvällen! Det enda som fattades var att få tid att måla med. Alltså hur sjuk är inte pjäsen? :P Hahah humor!! =) Ja det jag har spelat idag är en sekreterare och sen tog kaffet slut, PANIK!!! :P Snacka om abstinens och aj min hals, vad man har skrikigt :P Men jättekul!

Imorgon säger jag bara jaaaa! Älskling kommer och han kommer tidigt med! =) Massa tid att leka med honom! Speciell dag för oss, känns lite mer speciell då vi har månadsdag. Puss till dig.
Ja veckan kommer att flyta på såhär nu som jag redan har berättat de resterande dagar som finns kvar. Så kan inte tillägga att något mer intressant kommer att ske.

Bara för att piffa upp det lite.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0