Girls night at Brinken

Jag fick umgås! Med en tjej!

Ja som ni alla vet så har ju alla tjejkompisar i princip flyttat ur denna stad som jag råkar bo i. Men idag så kom en förbi! Så jag har fått massa tjejsnack! =) Linneá och jag beställde hem en pizza och tittade på 10,000BC vilket råkar vara en riktigt bra film. Men nu har hon dragit hem så då sitter jag och fortsätter spana efter lite bra musik. Börjar dra ihop sig till dansperioden igen. Sen så ska jag straxt ut och köra bil med. Men ja jag vet inte varför jag känner mig partysugen... kan det bero på musiken jag nu lyssnar på? Att jag vill ut på krogen? Dansa? Fixa mig lite extra fin? Ja vem vet :P Eller nej nu kom jag på, det beror ju såklart på att jag vet att jag har smirnoff ice som ligger gömd där nere! =) Ja sen så vill jag bara säga att jag inte fått nått mess från älskling sen klockan tio imorse så vilket innebär att han fortfarande jobbar! :O Han kommer vara jättetrött när han kommer hem vilket betyder att han kommer att somna fort som i sin tur leder till att vi knappt kommer snacka nått. Jag som är jättepigg, typiskt :P


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Rätt längesedan jag var ute på krogen och dansade järnet, dags snart! Bor i en pyttestad där vi bara har ett ställe att gå till och det är inte öppet varje helg så ska man ta sig någonstans är det alltid ett projekt, därför blir det många hemmafester istället - fast dans där också såklart, fast inte alls på samma sätt.

2010-09-19 @ 10:23:08
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0