Fredagskväll

Jahapp då var det helg igen.

Men alla dagar känns på något sätt lika dana, det blir inte mer fredagsmys för att det liksom är fredag. Snarare tvärt om :P Jag har en grej jag stör mig på. Fattar inte hur man kan vara så jävla oförskämd och göra på det viset!! Morr liksom.
Idag har jag kombinerat jobb och skola. Dock hade jag ingen aning om att jag skulle bli tekniker också. Men ja löste en grej bra men det andra kunde jag inte göra nått åt. Kom sedan hem och där var lille Ragnar ^^. Kanske blir att jag tar ett litet kvällspenseldrag också ^^ Har suttit och tittat på tavlan hela dagen så dags att få kladda lite :p Vet ni vad? Jag tror att jag kommer lägga upp den där tavlan till försäljning sen. Tror inte att jag skulle vilja ha den på min vägg eftersom det inte direkt är nått som faller mig i smaken. Men jag kan ju såklart hinna bli kär i den ju mer jag jobbar med den :P Jag var mest ute efter att få måla en människa och testa på det =)

Imorgon har jag en del på agendan. Jag har jobb åter igen, måste hitta ytterligare någon rolig tidning att ta med mig och bläddra i. Efter det ut till älskling för att sova där över natt samt försättas i jobb :P Söndagen blir en slappardag eller varför inte en målardag? =)

Lagom glad idag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0