Detta har hänt...

Dagen har minst sagt varit intressant...

Skola såklart och sen har jag suttit med den individuella uppgiften, snacka om att man kan snöa in sig på en sak! Har en grej i huvudet i för sig men svårt att få ut den på papper... Men jag har en nödlösning.. Jag hann dock inte städa mitt rum idag. Det som behövdes så väl. =( Träffade min nya ensambel idag och vi var tyå bara 25 personer!! :O Verkligen skillnad från alla 90 som vi var förra gången.. Men gruppen är lika bra för det och vilket roligt manus. Dock kändes det som det var lika tjockt som en Harry Potter bok men på fyra timmar så hade vi läst igenom varenda replik. =) Ska bli riktigt intressant imorgon när vi startar upp och inleder vår första scen som kommer innehålla dans bland annat! Nu är vi på´t igen! Premiär den 12 november!!! Repa, repa, repa. Spana in www.arbis.se för att få lite mer sneakpeak om showen.

Ja mer imorgon, då blir det skola, rep, individuell uppgift - precis som idag bara att jag ska försöka hinna med att städa mitt rum med! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0