Datahaveri, men nu back again!

Legat nere i en dag men nu tillbaka!

Antingen var det jag som var klantig och ändrade någon internetinställning eller så skyller vi på nått annat. Men älskling fixade allt åt mig ^^

Startade upp enligt mig ett annourlunda projekt som jag aldrig har gjort innan! Jag målar människor :P Lite bökigare har jag märkt men tror att det går bra än så länge. Det ska bli en tavla som på nått sätt är lite mystisk/sorglig och säkert nått annat mer :P Men ni kan få se hur det ser ut än så länge. Jag ska bara notera att jag satt hela dagen igår för att komma på nått att måla! Sen nu imorse så plingade det till i hjärnverksamheten och nu känns det härligt att vara lite upptagen och insjunken i de kreativa tankarna =)

Ful och enkel skiss men behövs ju :P

 

Någonstans måste man ju börja.

 

Målar vidare och fixar till ^^

 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Dödligt snygg, men de är ju inte som att jag förvånad :D Snarare sjuk imponerad :D

2010-09-02 @ 21:18:27
Postat av: Art By Tina

Vackert, lite annorlunda från det jag tidigare sett av dig. Du har en fin bredd i ditt skapande.

2010-09-02 @ 21:41:33
URL: http://artbytina.blogg.se/
Postat av: Sofia

Riktigt riktigt fin, kul att se nya saker från dig =D

2010-09-02 @ 22:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0