Dags för ny mascara igen...

De två som jag har börjar att ta slut, ni vet väl vad detta innebär?

Jag ska hitta en billig mascara igen på Tradera! Jag tycker det är värsta rånet när man går ner till affären och vill ha en mascara, billigaste man typ kan hitta som är bra ligger på 130:- De tar ju slut ganska så fort så aldrig i livet att jag längre tänker betala så mycket för nått som innehåller så lite. Därför vänder jag mig nu till Tradera. Dock så är det värsta budkriget bland alla kvinnor som slåss om att få en billig mascara. Men jag brukar få en runt 40-50 kronor och då är det faktiskt kvalitét mascaror! Så nu i veckan så kommer jag att buda som tusan. Vi får se vad jag kammar hem sen =)


Kommentarer
Postat av: lisaevelina

Men tack detsamma,kul o se andras konst o kunna få inspiration! Superkul,keep it up girl!

2010-09-06 @ 23:11:36
URL: http://lisaevelinas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0