Confused

Usch allt går som en berg och dalbana.

Stress stress stress men bara om jag tar det lugnt och försöker beta av en sak efter den andra. Massa tankar, miljontals tankar, inte bra. Hmm varför får man panik när man ser att det faktiskt är hela fyra veckor kvar till tentorna? Sen också mer än en vecka kvar tills inlämning? Men hör på detta! Jag började faktiskt att skriva på uppgiften! Och det är liksom inte i närheten av deadline! :P

Imorgon blir det skola igen, få lite saker avklarade kan väl vara skönt. Fredag ledig!! =) Då blir det en tur in till Linköping och försök att inte shoppa så mycket. Är mest inne på att köpa nått plagg kanske och sedan någon present till en söting. Lördag, puh lördag sätter allt jobb fart. Pass och grejer. Det var ett tag sen :P Men har en del koreografi att tänka ut! :S Söndag tid över till att ta ett beslut....? Eller beslutet är redan gjort men dags att utföra det med :P Men när har jag tid att färga håret? :P

Jag har ju en väst jue!! Den blir det imorgon =)




Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Koreografi - är du dansare?

2010-09-23 @ 10:25:41
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0