Angående nattshoppningen

Ny chans och denna gång gick det tillsammans med min nya strategi bra.

Ja fast det hade funkat utan min strategi eftersom det var ingen vaken och budade så jag vann lätt som en plätt =) Vad det är håller jag fortfarande hemligt så får ni se när det väl kommer till min brevlåda. Fick massa rolig post idag, en katalog som jag väntat på såååå länge, se så kom mitt löshår också. Det ska färgas om plus att jag ska färga och klippa håret så det tar ett tag innan ni får se det. Dock var det inte så långt som jag trodde, eller jo jag visste hur långt det var men jag trodde inte mitt egna hår skulle typ va lika långt :P Men jag ska gå och toppa mig så att det löser sig på det sättet istället.


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Smart grej du kom på där=) Jag har aldrig budat hem en endaste pryl. Har aldrig ens varit ute och kikat vad som finns.

2010-09-15 @ 21:38:15
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0