Vill inte ens tänka på morgondagen

Får panik, ångest och stressanfall. Jag kommer vara död på kvällen sen.

Imorgon har jag för mycket planerat!! Upp till skolan och se ett föredrag, 7.30!!!! Usssch varför plågar jag mig själv att gå upp så tidigt? Det var frivilligt också... Sen till Skänninge för att göra en intervju med ett företag. Jag börjar jobbet kl.16.00. Direkt när jag har slutat åkta fort som attans till replokalen för ska öva. Kommer hem typ vid nio. Lägger mig då död i sängen. Sen Lördagen upp tidigt som tusan igen för att jobba och ha massa pass! Likaså här åker jag direkt till repet för att spendera tiden där med att träna tills jag kommer hem vid sex då älskling ska ge mig en välbehövlig massage =) Jo det har jag bestämt :p


Kämpa! Jag ska ju klara av det, alla mina veckor är ju lika fullproppade och jag klarar ju av dessa..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0