Vilken otrolig känsla!

Konstigt nog så sitter jag nu i sängen med min ipad och skriver kvällsinlägget. Jag har min efterlängtade ipad och det känns bara allmänt lustigt, men jag älskar den, vilken pryl! Tror ni inte förstår hur fantastisk denna pryl är, den fungerar likadant som en iphone bara att den typ är se gånger så mycket större! Det känns ganska så skönt att kunna säga att jag ligger överst på coolhetslistan här bland mitt umgänge ;) Mms:de över en bild till min bror och han trodde inte att jag både köpt en! Han tror mig fortfarande inte, eller så vill han inte inse detta för han är avis. Men han kommer komma hem på höstlovet och då kommer han bli värse om något :p Tur att han faktiskt bor i örebro för annars hade jag aldrig fått ha min ipad ifred :p blir inga bilder ikväll för vet inte hur man för det på denna nya manick :p Imorgon kan jag aägna mig nästan hela dagen åt att upptäcka nya saker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0