Sent lunchinlägg

Skulle publicerats vid lunch men kommer nu istället!

Vad skönt att ha hunnit med både skolan och städa ett akvarium innan ens klockan är tolv! Dock är jag väldigt hungrig eftersom jag klev upp så tidigt imorse så det är straxt dags för mat. Ja bra att min bror kommer på att fiskarna inte har fått mat på veckor... Konstigt nog så levde alla, bra fettreserver de där fiskarna har =) Så nu badar de i ett fräscht akvarium med massa mat, de fick lite extra om jag så säger så. Beundrar min tavla också, den blev bättre när den hade torkat så jag ska ta och smeta på lite mer färg samt reparera det mamma orsakade igår. Vill ju bli klar med denna tavla så fort som möjligt för har ju en ny häftig idé som jag vill påbörja!


Not the look of the day tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0