Tonårspojksfasoner

Ja vad ska man göra?

Ja han fick mitt godkännande, men är inte lätt att handskas med en 20-åring som får för sig vissa tonårspojksfasoner. Trodde han hade växt upp men han finns fortfarande kvar i det stadiet... Men nu ska ni veta att nu har jag håvat in kopplet igen, nu sitter det stramt. Detta var det sista med hans påhitt, numera är det jag som ser till att han inte får för sig några idéer. Som tur var blir det ingen mer tatuering för hans del eftersom han tyckte det gjorde väldigt ont ^^ JAAA!

Pojkvän som har förstört sin rygg. Men han höll sig inom ramarna, jag hade vissa krav, det är jag glad över att han höll. Sen så kommer jag vänta ett tag innan jag erkänner att det ser bra ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0