Till slut så...

Klart att jag fixade det, jag kan ju inte vara sämre än min bror...

Under dagen har jag haft jätteproblem! Har försökt skapa ett I-tunes konto fast utan att behöva ange kortnummer. Jag ska ju endå bara ladda ner de gratis apparna, så varför ska jag då behöva ge ut en massa info om mitt konto?? Idiotiskt. Men såg att Daniel hade fixat ett sånt konto fast inte behövt angett detta, och hur smart är han på en skala? ;) Så klart jag med fixar det, men det tog en och en halv timme innan jag fick fram den rutan som det skulle stå none på!! Men skönt att jag inte behövde ringa honom för pinsamt att han kan nått som inte jag kan :P Nu håller jag på att rusta upp med en massa appar för nästa vecka så kommer det att titta ner någonting i min brevlåda! =) Vad kan det vara?

Lite appar som jag har börjat bunkra upp =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0