Some new news

Hello I'm back!

Idag har jag varit ledig från allt! Skönt att kunna koppla bort allt och hitta på roliga saker. Det slutade med igår att jag åkte ut till älskling för där sov jag! Numera sitter jag hemma i lugnan ro och har varit ute i garaget och sprayat. Flaskan höll på att ta slut! :O Tur att jag klarade mig. Straxt ska jag gå på och göra lite struktur på den så ni kan få se en pågående bild sen till kvällen. =) Jo jag har också tänkt att kanske äntligen färga håret! Jo ja jag vet inte riktigt om jag orkar med den proceduren ikväll men ja när ska jag annars ta och orka med det? Dags att färga löshåret med! =) Kanske passar bra då jag kan bli en partypingla till helgen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0