Nu niiiiii! :D

Efter tentorna belönar jag mig!

Tisdagens tenta tyckte jag gick bra, har en imorgon också och jag började plugga till den idag. Det kallar jag panikpluggning men det är så jag brukar göra :P Har lyckats alla andra gånger utom en gång ^^ Varför ska man sitta i veckor och plugga om det endast räcker med en heldag för att få godkänt? ;) hahah ja jag vet att det inte är så smart men jag har haft fullt upp, har inte haft tid till att plugga. Har varit mycket med teatern och sådär. Men men kommer sitta uppe senare ikväll för att dunka in det sista i mitt huvud. Sen får vi hoppas att det löser sig =) Aja det är heller inte lätt att plugga när min ipad beräknas komma fram till mig imorgon!! Ja det är äntligen dags! =) Kommer sova oroligt inatt och sen numera dessa dagar kommer jag vara upptagen så räkna inte med att få tag i mig :P Haft den här drömmen i tre fyra månader nu =) Igår var älskling och jag på Östenssons och handlade, vad fick jag syn på där? :O En hel tidning om bara ipad!! Den har jag i principt lusläst nu så jag är redo för min baby imorgon! :D Måste döpa ett namn till den också. Alla mina tekniska prylar (förutom min nalle barney) har ett smeknamn. T.ex. min externa hårddisk heter Hubert Hårddisk =) Ja ni fattar principen. Hjälpa mig att komma på ett bra namn? =)

Nu ska jag straxt till musikalen och öva!

Mumsigheter att läsa =) Dock var jag redan så påläst om det mesta :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0