Mer färg

Kladdade massor med färg och vad för mamma? Tappade en kudde på tavlan!

Öppnade sju flaskor färg och skvätte ner hela tavlan, den låg på golvet för att torka och mamma släpper ner en kudde på golvet! Den blev lite förstörd men den går att reparera, TUR att hon inte tappade den på något av hjärtat, hade varit jobbigt att göra om. Bilderna är tagna innan olyckan dock men de ser ungefär lika dana ut.
Sitter och är lite småsur kanske men går väl mot det bättre. Imorgon blir det upp tidigt till skolan, ska ta med mig en termos så jag överlever dagen :P Teater på kvällen ska vi gå på med.

Btw, jag har två bra idéer till nya tavlor! En till med kärlekstema och en med en brud!

Ja då ska jag förklara lite, det är ett hjärta i gips där under all färg.

 

Faktum är att det är två hjärtan.


Flaskor, det ska såklart fortsättas pilla vidare med tavlan.


Kommentarer
Postat av: lisaevelina

coola!

2010-10-06 @ 14:46:01
URL: http://lisaevelinas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0