Ledig dag!

Tjoho idag så myser jag hemma!

Ja helgen har varit i princip toppen, fullt upp som vanligt men jag fick parta och träffa bland annat Olle! Ja festen var rolig även fast det typ bara var jag och min vän som var tjejer där :P Pöjkarna flockades kring oss ;) jo dock slutade det med att jag fick en spya på benet men fick min hämnas lite på de klängiga killarna genom att jag sa att de skulle slicka på mitt ben. Dock visste de inte att det hade landat en spya där ;) Hahah deras miner när jag berättade var roliga ^^ Muahah elak bitch :P Dagen efter var jag lite seg men inte stanna hemma för musikalträning var inplanerad =) Det var helgen bland annat!
Idag är det måndag och jag är helt fri! =) Stanna hemma och plugga lite endast, har hur mycket som helst som jag vill se på teve med. Nått ska jag få belöna mig med?

Här är en liten sneakpeak på en skiss på vad mitt nästa konstprojekt kommer att vara. Ej mycket kvar nu på min nuvarande tavla som är de nersmetade hjärtanen om ni minns? Nästa kommer bli så mycket coolare! Vill inte ge er för mycket info utan ni ska få vara lite nyfikna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0