Jag har festat!

Fan två månader sen det hände nått tror jag...

Har inte haft tid att hitta på nått socialt på helgerna men jag ska rapportera att jag faktiskt klämde in det i alla fall fast jag hade jobb och teater dagen efter, dock blev det en lugn kväll för min del med hade gärna öst på mer :P Det var massa folk och fick klämma in mig i bastun med =)
Det har varit planerat nu ett tag att det ska vara klassfest på lördag, håller på att kontakta ansvariga för att se om det blir av vilket det måste bli enligt mig! Denna gång har jag chans till att ösa på ordentligt och att min Olle kommer att festa med mig vilket jag hoppas hon inte glömt! :P Återkommer om detta mer imorgon.

Redo, party.

 

Let's party.

 

Här sitter en liten bunt av the gang. Födelsedagsbarnet sitter på golvet och tror tämligen han blev glad över vårt presentkort på McDonalds för 200:- som han fick :P Mer bilder finns på FB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0