Inte så trött och ganska så pepp!

Ja dagen bestyr var då över.

Teater och idag var det endast dans på planeringen, lite stel i kroppen nu med att ha dansat hela helgen. Nu skriver jag på ett skolarbete, var faktiskt väldigt pepp på det :P Ville ta och måla lite sen men ja klockan börjar dra iväg. Kommer säkert bli lite wii och teve till kvällen. Ledsen att jag inte har så mycket skoj att skriva om numera, men jag är så upptagen. Det är typ mitt stressiga liv och min konst som rabblas upp numera :p

Ska skissa på min nya tavelidé som ni kommer att få se snart! =)


Gullig bild på oss för många månader sen :P


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Spännande vill gärna få en skumt av ditt nya verk!

2010-10-11 @ 12:03:56
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0