Haha jag måste visa nått kul!

Dagen i sin helhet:

Vaknade upp med älskling bredvid mig =) Dock kommer jag inte hinna se honom så mycket mer eftersom jag har massa tentaplugg att satsa lite mer på! Idag var det musikalträning i vanlig ordning och jag fick se en av mina peruker! :P Hahah den var störtskön! Stort fluffigt och ser ut som en söt flicka :P Fast ni alla vet att jag är ganska så wild av mig :P Imorgon har jag en egen dag för mig själv, jag har nämligen ingen träning imorgon =) Tror att jag kommer att gå osminkad och i mysbrallor hela dagen för jag ska inte ens kliva utanför dörren. Ha en egen höstmysardag för mig själv där jag inte behöver tänka så mycket, jo ja kanske lite på plugget då :P På lördag är det fortfarande fest som gäller och är så pepp!! =)

Hahah japp, nu är den inte fastsatt med nålar men ni får ju ett helhetsintryck :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0