Ett litet fjöttigt inlägg

Idag har det blivit jobb och tjänat lite pengar och teater för att det närmar sig premiär. Idag blev det endast två timmar som jag såg älskling men vi ska ses på tisdag igen och hoppas då att det blir många fler timmar :) Men tyvärr är det två dagar dit och under dessa dagar ska jag fortsätta repa musikal och samtidigt starta upp en ny kurs på skolan. Känns läskigt att jag snart tar examen ur detta program. Ikväll ska jag försöka ta en dusch och sedan se lite serier om huvudet orkar med det, har huvudvärk dock. På måndag kommer Daniel hem så ska bli kul att skryta lite med min ipad ;) Han har ringa mamma flera gånger och försökt säga åt henne att hon ska sluta ljuga :p Det blir ett tråkigt inlägg utan bild för skriver från min leksak men ska en dag upptäcka hur man gör. Ja då får jag ta och säga godnatt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0