En helt vanlig repdag...

Mindre än en månad till premiär, såhär ser det ut.

Handlingen är grymt rolig och helheten ser väldigt bra ut! Här får ni se lite bilder på hur det hela går till.



Redo för att dansa.

 

Läsning av manus, jag och alla andra ser ut att vara väldigt glada.

 

Koreografen Daniel.

 

Jag bland folket.

 

Hahah ja här ligger vi som köttbullar, som tur är så ligger jag längst ut tillvänster så jag slipper trängas och bli mosad :P

 

Kaffe koreografin.

 

Ja ibland är inte allt solklart vad man ska göra :P


Kommentarer
Postat av: Linnéa

De ser jättekul ut, så bilder på fb också. Men du, jag kände igen ett ansikte från högstadiet? :P

2010-10-19 @ 15:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0