Då ligger jag i sängen redan igen!

Dagarna går så fort, när jag ligger i sängen och bloggar så är det efter detta dags att sova.

Ja ytterligare en kämpig dag med bestyr. Skolan och idag vart det endast grupparbete men det är nu klart så magkänslan känns bra. Kom hem och telefonterroriserade Älsk för jag hade tråkigt, men jag tog faktiskt ingen siesta! =) Stolt. Teater på kvällen och så var det med det. Imorgon skolan åter igen men också se älskling! Vi ska ta en runda på stan och sen när jag kommer hem så ska jag vara valpvakt. Ragge är min! :P Har inte sett han på jättelänge så han har nog tjockat till sig lite. Ja teater på kvällen igen men då är det dansdags så känns lite mer roligare. Det är ju endast en månad kvar till premiär!! Ska tills dess lära mig koreografin, repliker (de få repliker), sångtexter samt att bygga upp min karaktär. Sen så är det ju massor med outfit som jag inte har en aning om, tycker det är lättare att bygga upp en karaktär om man vet hur man ska se ut :P Nästa vecka så ska vi få ta en titt på scenen och hur lokalen ser ut. Måste ju se hur min loge ser ut ;)


Ragge för en månad sen skulle jag nog gissa på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0