Sorry

Har haft det lite körigt, mycket att göra, gäller då att prioritera lite saker. Tänkte bara informera lite om hur läget ligger till. Dock har tråkiga nyheter dykt upp, jag kommer nu ha mycket mer ledig tid (ja det är väl en bra grej?) men det var det rätta beslutet. Ni kommer att få reda mer i veckan vad det handlar om eftersom man kan säga att jag har tystnadsplikt från tills dess? :p Idag har jag endast jobb på planeringen sen så ska jag läsa två kapitel i en skolbok, den âr mycket intressant men tanken är att jag ska ha hunnit läsa klart 250 sidor tills på tisdag då jag har lånat den av en vän. Har inte lust att lägga ut hur mycket pengar som helst på skolböcker. Men har redan nu läst halva boken så det är nog ingen omöjlighet. Just det! Mitt internet ligger nere på min bärbara dator så dels därav en dålig uppdatering, men älskling ska ta och hjälpa mig :) Shit vad jag börjar att kännas julstämning! Fått lite panik eftersom jag har en del klappar som jag måste ta itu med. Därför kommer jag faktiskt ta och måla efter jag har kommit hem idag! :D Som sagt det var allt för länge sen. Men nu dags att göra sig redo för jobbet, ska bara ta och säga att jag gillar min ipad mer än någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0