Socialt

Salig blandning av socialt umgänge och egen tid.

Det var bra att älskling ringde mig klockan nio på morgonen för annars hade jag nog aldrg klivit ur sängen. Skönt att komma igång tidigt och jag tog en promenad ner till stan där jag mötte upp Olle för shopping. Jag hade faktiska hoppats att jag skulle hitta lite nya kläder men så blev inte fallet tyvärr... Måste åka till någon större stad för att det ska finnas nått nytt. Hemmavid fortsatte jag med min musik och sedan åkte jag på att göra en pajdeg :p Jag verkligen hatar matberedare! Detta för att jag tycker att de är så jobbiga att diska! Ragnar och bror är hemma på besök och han har varit så rastlös, hunden alltså, så att jag har nästan blivit tokig på honom. Status just nu är att jag vill att älskling ska höra av sig för att jag vill höra av den information som han ska delge mig, hade inte räknat med att jag skulle få vänta hela natten för det :p måste ge en eloge till den lokala panduroåterförsäljaren i stan, konstnärsavdelningen var verkligen godkänd :) Imorgon är det jobb som gäller, byter mellan tre olika roller :p Vid fyra sen när jag slutar så ska jag och älsk leka! Som jag har sett fram emot det, hoppas bara att tiden går sakta eftersom vi måste upp tidigt och skiljas vid morgondagen efter... Sitter och funderat lite kort vad det finns för något som jag kan hitta på sista timmen då jag har planerat att sova, det är lite dåligt med nya avsnitt på serier...

Idag hade jag nog stort ego :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0