Oj vad glad jag blir

Tittade till min andra blogg, konstnärsbloggen.

Vad många besökare jag hade haft! Vad glad jag blev, 45 unika besökare på samma dag. Jag tycker det är mycket eftersom det är en blogg som knappast uppdateras och om den gör det är det en gång i månaden. Men vad roligt att det finns några som är nyfikna och självklart några trogna personer som återkommer då och då. Mycket roligt och kul att jag får visa upp det jag gör. Det har börjat pratas gott bland mina bekanta och jag har faktiskt fått en beställning på en tavla så håller på att skissa, men lite svårt att få ner det på papper, har en kanonbild i huvudet liksom, kan man trycka på print? Har även två framtida beställningar så det ser lovande ut. Motivationen hög! Nu till kvällen kommer jag att se ett avsnitt av en ny serie som jag börjat att följt, the walking dead. Är i stil med supernatural fast en jäkla massa zombies :p
Imorgon, oj oj oj nu är det dags, kan inte hålla på såhär längre, att sitta och titta på den vita sprayade canvastavlan :P Nu måste jag våga smeta ner den med färg! Upp tidigt imorgon och jag lovar och svär att ni kommer få se att jag har kommit långt! En helt ledig dag imorgon med så blir att slappa och ha det skönt, shit så mycket ledig jag är numera :P

Ja en vit grundad tavla, måste smeta på färg, mår bara dåligt att den ser så tråkigt ut :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0