Lycklig idag

Dagen perfekt!

Varit produktiv idag i skolan och mötte upp älskling som satt nere i entrén och väntade på mig =) Bara för det är älsklings och min 1 år och 9 månaders dag idag♥ tänker jag tillägna inlägget åt honom. Planen var att vi skulle åkt och tränat idag men blev inställt för älsklings fot inte mådde så bra, safety first. Åkte istället hem till mig där pepparkaksbakning (eller degkäkning?) blev en aktivitet för mig medan älskling hjälpte mig med lite tekniska julklappar =) Det tar på krafterna att vara igång så vi tog en siesta där jag somnade så gott på hans axel♥, en av de bättre sovpositionerna faktiskt =) Vaknade slutligen upp och blev lite underhållning på teve, matlagning och kysste älskling hejdå =) Jag har haft underbart kul och love you. Kan berätta härligheten att jag har bjudit min älskling på en dejt på lördag ;) Japp jag ska vara mästerkock och laga mat =) Får drömma fram en maträtt som jag ska laga eftersom jag inte nu har nått förslag :P

Nu tänkte jag att vi skulle prata lite om min stora hobby ^^ Har inte jobbat med något projekt idag men för en två dagar sen eller nått. Tänkte lägga upp en liten bild på vad som har hänt, dock endast grundat!

Minns ni?

 

Första lagret klart.

 

Ja signerat och klart :P Brukar man inte göra det sist?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0