Ledig lördag!

Glader! Jag ska inte ens kliva ut genom dörren idag!

Härligt är mitt första ord som jag kan beskriva denna dagen med. Har varit nyttig då jag har sett på fyra föreläsningar och har en till som jag ska ta och se senare. Det är det som jag kan klassas som duktig idag =) På nått sätt känner jag ett pirr i magen, jag ska få ta och måla idag! =D Jag ska försöka att bli klar med min egna tavla samt börja på ett projekt till en julklapp. Ska börja göra lite grunder, vitlackerad grund och sen göra upp en sorts mall. Så det ser jag verkligen fram emot. Kommer bli lite eftermiddagsfilmer då jag bland annat måste se de två senaste avsnitten av vampire diaries som jag verkligen ser fram emot =) Det enda som hade kunnat göra dagen ännu bättre hade varit en kyss från Christoffer!

Har sjukt mycket inspiration som måste få komma ner på en duk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0