Jag fick en oväntad hemmaikväll!

Är redan hemma från musikalträningen.

Var lite tjurig över att jag fick ta och åka in till skolan även fast jag hade kunnat göra allting hemmifrån =( Inte första gången som skolan är dålig på att informera. Träffade Linnéa idag och snackade skit och sen ja var typ 40 minuter borta vid teatern, sen fick jag ta och åka hem. Himmel, jag kan inleda en mysig tevetittarkväll redan nu och inte starta den klockan halv elva i vanliga fall :P Imorgon har jag en dag ledig förutom ett kort besök i skolan så det blir att spendera den med älskling. I söndags hade vi den bästaste kvällen ever tillsammans, tror nog inget slår den. Hoppas på samma känsla imorgon! =)

Det syns tydligt hur bundna vi är till varandra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0