IHIHIHI!

Jag ska hitta på bus i helgen!!

Nu är jag tött på det här så jag sticker till Örebro! En helg där jag äntligen äntligen kan ta och hitta på nått kul, tror inte det kommer sånna här tillfällen så lika bra att få det gjort, annars kommer jag bara ångra det hela. Jag åker upp på lördag och åker antagligen hem måndag =) Har massa folk som jag ska besöka =) Först blir det broder, sambo och lille Ragnar, mina vänner Sara och Linneá som vi kommer hitta på en massa bus! Kommer bli en liten tur antingen i stan eller på marieberg eller varför inte båda? Tar shoppingcentret på vägen hem kanske =) Det enda som känns tråkigt är resan dit och hem, men ja får ta med en massa skivor för finns ju ingen direkt att prata med :P Men ja kul på ett sätt att jag inte behöver inte ta till mig någon annans önskemål, kan åka och dra när jag vill och sedan hitta på exakt det jag känner för =) Behöver faktiskt tid för mig själv, att endast göra sånt som gör mig lycklig och bara sväva omkring i omgivningen =) Dock är det som vanligt lika jobbigt att packa resväskan som snart måste göras :P Att välja partyoutfit är ju aldrig lätt.... men kalas blir det nog =) Sen får man se vart tjejerna rövar ut mig någonstans :P

Back in the game again!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hahah, vi kommer få en sån jävla bra helg så du anar inte, är så sjuukt pepp! :D

2010-11-16 @ 22:53:59
Postat av: Art By Tina

Hoppas du får en grym helg!

2010-11-19 @ 11:32:57
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0