Dagen som har varit

Ny start på veckan och nya mål!

Har bestämt att denna vecka kommer bli toppen. Jag ska vara så aktiverad =) Jag har ett mål... jag kommer lägga ut en tavla till försäljning så hoppas det kommer att gå vägen... lite nervös för detta kanske. Jag har ju startat upp lite nya konstprojekt och måste verkligen lägga in en högre växel om jag ska hinna bli klar med allt...(julklappar). Längtar faktiskt till julen, dels för all glögg jag kommer få dricka! =D Kommer nog bli en liten tripp till norrköping eller örebro snart, det känns nice.
Har även skola och jobb inplanerat denna vecka så yesbox här ska det vara vuxenliv! =)

Min humor blir konstig på kvällen, men bjuder på en liten glad pineapple!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0